Αδυνατισμα διαιτα υγεια ευεξια
trans.gif
trans.gif
trans.gif
trans.gif
trans.gif
trans.gif
trans.gif
trans.gif
trans.gif
trans.gif
    trans.gif
διαιτα   διαιτα


ΔΙΑΙΤΑ DASH
ΔΙΑΙΤΑ ATKINS
ΔΙΑΙΤΑ DUKAN
ΔΙΑΙΤΑ ΖΩΝΗΣ
ΔΙΑΙΤΑ ABS
ΔΙΑΙΤΑ ORAC
ΔΙΑΙΤΑ WEIGHT WATCHERS

  

 
διαιτα Atkins

Δίαιτα Atkins - Δίαιτα με λίγους υδατάνθρακες
Γρήγορο Αδυνάτισμα

Δίαιτα Ατκινς, Δίαιτα Express, Αδυνάτισμα, Λιποδιαλύτες, Χάπια αδυνατίσματος Phen 375




Δίαιτα με λίγους υδατάνθρακες

Δίαιτα Atkins
διαιτα Atkins Η δίαιτα Atkins παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1972 από τον Δρ. Atkins στο βιβλίο του με τίτλο “The New Diet Revolution”. Στα χρόνια που ακολούθησαν η Δίαιτα Atkins έγινε μια από τις πιο δημοφιλείς δίαιτες παγκοσμίως.
Η Δίαιτα Atkins είναι μια δίαιτα με λίγους υδατάνθρακες η οποία υπόσχεται όχι μόνο να
σας βοηθήσει να χάσετε τα περιττά κιλά χωρίς να πεινάσετε, αλλά και να αποκτήσετε μια καλύτερη υγεία, να βελτιώστε την μνήμη σας και πολλά άλλα οφέλη.


διαιτα Atkins


Η θεωρεία της Δίαιτας Atkins

διαιτα Atkins Η Δίαιτα Atkins ήταν από τις πρώτες δίαιτες η οποία βασίζεται στην θεωρεία ότι οι άνθρωποι παχαίνουν επειδή τρώνε πολλούς υδατάνθρακες. Το σώμα μας καίει λίπος και υδατάνθρακες για ενέργεια, άλλα οι υδατάνθρακες χρησιμοποιούνται πρώτοι.
Εάν μειώσετε δραστικά την πρόσληψη υδατανθράκων και τρώτε περισσότερα λίπη και πρωτεΐνες το σώμα θα αρχίσει να χάνει κιλά με φυσικό τρόπο καθώς θα καίει το λίπος που έχει για ενέργεια.
Ως αποτέλεσμα το σώμα σας αλλάζει και από μια μηχανή που καίει υδατάνθρακες για ενέργεια, θα μεταμορφωθεί σε μια μηχανή που καίει λίπος. Αντί να βασίζεται σε τροφές πλούσιες σε υδατάνθρακες για ενέργεια και να μην καταναλώνει το λίπος που έχει, το λίπος γίνεται η πρώτη πηγή ενέργειας. Με αυτό τον τρόπο, σύμφωνα με την Δίαιτα Atkins θα χάσετε το περιττό λίπος. Η Δίαιτα Atkins χαρακτηρίζεται και ως πρωτεϊνική δίαιτα λόγου της μεγάλης περιεκτικότητας που έχει σε πρωτεϊνικές τροφές.

Η εξέλιξη της Δίαιτας Atkins

διαιτα Atkins Στην διάρκεια των τεσσάρων περίπου δεκαετιών που πέρασαν, η δίαιτα Atkins έχει γίνει πολύ δημοφιλής, απέκτησε θερμούς οπαδούς, αλλά δέχθηκε και αυστηρή κριτική, τόσο για την αποτελεσματικότητά της, όσο και για διάφορες παρενέργειες που μπορεί να προκαλούσε.
Πολλοί παρασκευαστές τροφίμων δημιούργησαν μια σειρά από έτοιμες τροφές με λίγους υδατάνθρακες που βασίζονται στους κανόνες της Δίαιτας Atkins. Το 2010 η Δίαιτα Atkins ανανεώθηκε για να γίνει μια πιο υγιεινή δίαιτα και ονομάστηκε “The New Atkins for a New You”.

Οι φάσεις της Δίαιτας Atkins

Η Δίαιτα Atkins έχει τέσσερις φάσεις. Η κάθε μια είναι πολύ προσεκτικά σχεδιασμένη για να ελέγχει την ποσότητα των υδατανθράκων που θα καταναλώνετε. Για κάθε φάση η Δίαιτα Atkins παρέχει μια λίστα με κάποιες τροφές που μπορείτε να καταναλώσετε και κάποιες άλλες που δεν μπορείτε να καταναλώσετε. Η Δίαιτα Atkins βασίζεται στη απόλυτη πειθαρχεία. Το να παραβιάσετε τους κανόνες οδηγεί σε σίγουρη αποτυχία.
right arrow




Χάπια Αδυνατίσματος Phen375

Γρήγορο αδυνάτισμα παράλληλα με τη δίαιτα Atkins
Phen375 Τα χάπια αδυνατίσματος που κάνουν θαύματα!
Καινούργιο εξελιγμένο Αμερικανικό προϊόν με μοναδικά αποτελέσματα, εγκεκριμένο από την Food and Drug Administration (FDA) Αμερικής. Τα χάπια με τα άμεσα αποτελέσματα, που έδωσαν ελπίδα σε όσους θέλουν να αδυνατίσουν χωρίς να βλάψουν την υγεία τους. Επιστημονικός τρόπος για αδυνάτισμα.
Τα συστατικά του επεμβαίνουν θετικά στον οργανισμό σας προκαλώντας καταστολή της όρεξης, αύξηση της ταχύτητας του μεταβολισμού, αύξηση του μυικού ιστού και ενίσχυση της απελευθέρωσης του αποθηκευμένου σωματικού λίπους. Πετυχαίνετε απώλεια βάρους από 1,5 έως 2,5 κιλά την εβδομάδα!
Μάθετε περισσότερα για τα χαπια αδυνατισματος Phen375

πριν και μετα



trans.gif
Φάση 1 – Επαγωγή (Induction)
Η πρώτη φάση της Δίαιτας Atkins περιορίζει δραστικά τους υδατάνθρακες. Σε αυτή τη φάση επιτρέπεται να καταναλώνετε μόνο 20 γραμμάρια υδατάνθρακες της ημέρα, τα περισσότερα από τα οποία πρέπει να προέρχονται από σαλάτες ή άλλα λαχανικά. Αυτή η φάση διαρκεί το λιγότερο δύο εβδομάδες και μπορεί να διαρκέσει έως ένα χρόνο. Ο στόχος είναι να χάσετε το 10% του συνολικού βάρους που θέλετε να χάσετε τις πρώτες δύο εβδομάδες.

Φάση 2 – Συνεχόμενη Απώλεια Βάρους
(Ongoing Weight Loss)
Η φάση της Συνεχόμενης Απώλειας Βάρους περιλαμβάνει την αύξηση των υδατανθράκων που καταναλώνετε κατά 5 γραμμάρια την εβδομάδα. Ο στόχος είναι να βρείτε το Κρίσιμο Επίπεδο Υδατανθράκων για Χάσιμο Βάρους. Για κάθε εβδομάδα που χάνετε βάρος προσθέστε 5 γραμμάρια υδατάνθρακες στην διατροφή της επόμενης εβδομάδας. Την εβδομάδα που δεν θα σταματήστε να χάνετε βάρος, σημειώστε τους υδατάνθρακες που καταναλώσατε την προηγουμένη εβδομάδα. Αυτό είναι το δικό σας Κρίσιμο Επίπεδο Υδατανθράκων για Χάσιμο Βάρους. Η ποσότητα των υδατανθράκων που μπορείτε να καταναλώσετε εξαρτάται από το μεταβολισμό σας και το πόσο δραστήριος είστε, δηλαδή εάν ασκείστε ή όχι.

Φάση 3 – Προ-Συντήρηση
(Pre-Maintenance)
Την φάση προ-συντήρησης της Δίαιτας Atkins την ξεκινάτε όταν θα είστε 2 έως 4 κιλά μακριά από το στόχο σας, δηλαδή όταν σας μένουν να χάσετε ακόμα μόνο 2 έως 4 κιλά. Σε αυτή την φάση επιβραδύνετε η απώλεια βάρους με στόχο να προετοιμαστείτε για την Φάση 4 της Δίαιτας Atkins. Σε αυτή την φάση κάθε εβδομάδα αυξάνετε την ημερήσια κατανάλωση υδατανθράκων κατά 10 γραμμάρια. Εάν δείτε ότι μετά από αυτή την αύξηση ότι δεν χάνετε βάρος, μειώστε και πάλι την κατανάλωση υδατανθράκων στο προηγούμενο επίπεδο. Η φάση της προ-συντήρησης είναι η δυσκολότερη γιατί πρέπει να μάθετε να ελέγχετε τις ποσότητες και την όρεξή σας.

Φάση 4 – Η Συνεχής Συντήρηση
(Lifetime Maintenance)
Η τέταρτη φάση της Δίαιτας Atkins ξεκινά όταν έχετε φτάσει στον στόχο σας και θα πρέπει να κάνετε διατήρηση του βάρους σας. Από την Φάση 3 έχετε μάθει ποιά είναι η ποσότητα των υδατανθράκων που αντέχει ο μεταβολισμός σας. Βάσει αυτού μπορείτε να προσθέσετε περισσότερα τρόφιμα στην διατροφή σας, αλλά δεν πρέπει να επιστρέψετε ξανά στις παλιές σας συνήθειες. Μπορείτε να διατηρήσετε το βάρος σας, έχοντας μια διακύμανση 2 κιλών.

Λίστα τροφών με λίγους υδατάνθρακες
Στην παρακάτω ενδεικτική λίστα συμπεριλαμβάνονται τροφές που περιέχουν 10% υδατάνθρακες ή και λιγότερο.

Κρέατα
Μπέϊκον, βοδινό κρέας, βοδινό συκώτι, κοτόπουλο, πάπια, χήνα, ζαμπόν, αρνί, χοιρινό, ορτύκια, λουκάνικα, μοσχαρίσια μπριζόλα.
Ψάρια
Αντζούγιες σε λάδι, γατόψαρο, μπακαλιάρος, καλκάνι, γλώσσα, ρέγγα, σκουμπρί, σολομός, σαρδέλα, πέστροφα, τόνος.
Οστρακοειδή
Μύδια, καβούρια, αστακός, στρείδια, χτένια, γαρίδες, καλαμάρια.
Γαλακτοκομικά
Βούτυρο, τυρί
Άλλα
Κρέμα, καφές, αυγό, μεταλλικό νερό, Μαγιονέζα, τσάι, νερό.
Σαλατικά
Ρόκα, μαρούλι, σέλινο, ραδίκια, σχοινόπρασο, αγγούρι, αντίδια, εσκαρόλ, μάραθος, μανιτάρια, ελιές, μαϊντανός, πιπεριά, ραπανάκια.
Λαχανικά
Σπαράγγια, αβοκάντο, μπρόκολο, λαχανάκια Βρυξελλών, λάχανο, κουνουπίδι, σελινόριζα, μελιτζάνα, πράσα, μπάμιες, κρεμμύδι, κολοκύθα, κολοκυθάκια, ξινολάχανο, σπανάκι, ντομάτα, γογγύλια, κάστανα νερού.


Τα θετικά της δίαιτας Atkins

  • Αρκετοί έχουν δει εντυπωσιακά αποτελέσματα
  • Μπορείτε και σεις να δείτε γρήγορα αποτελέσματα
  • Μπορείτε να βρείτε αρκετά σνακ εγκεκριμένα από την Δίαιτα Atkins σε καταστήματα διατροφής και σουπερμάρκετ

Τα αρνητικά της δίαιτας Atkins

  • Το πιο αμφιλεγόμενο ζήτημα της δίαιτας Atkins είναι η μεγάλη περιεκτικότητα σε πρωτεϊνικές τροφές
  • Οι περισσότεροι ειδικοί προτείνουν το ποσοστό των πρωτεϊνούχων τροφών να μην είναι παραπάνω από 30%.
    Αυτό διορθώνεται στην Νέα Δίαιτα Atkins

Συμπέρασμα

Πολλοί άνθρωποι έχουν δει σημαντικά αποτελέσματα όχι μόνο στο χάσιμο βάρους αλλά γενικά στη βελτίωση της υγείας τους. Πολλοί βρίσκουν αυτή την δίαιτα πολύ απαιτητική και ότι πρέπει να κάνουν σημαντικές αλλαγές για να δουν αποτελέσματα. Εάν σκέφτεστε να κάνετε την Δίαιτα Atkins θα σας συνιστούσαμε να διαβάσετε όσο μπορείτε περισσότερα για αυτή την δίαιτα και μετά να συμβουλευτείτε έναν ειδικό.



 
| Προϊόντα | Χάπια Αδυνατίσματος | Θεραπεία Ακμής | Λεύκανση Δοντιών | Λίφτινγκ Ματιών | Αδυνάτισμα | Δίαιτα | Υγεία - Ευεξία |
| Γυμναστική | Αρθρα | Μαρτυρίες Πελατών | Ερωτήσεις | Online Παραγγελία | Αποποίηση ευθύνης |
| Θερμιδομετρητής |
 
Copyright © 2012 All Rights Reserved
 
 
 
Λεφτά από το σπίτι βλέποντας διαφημίσεις
εργασια απο το σπιτι