Αδυνατισμα διαιτα υγεια ευεξια
trans.gif
trans.gif
trans.gif
trans.gif
trans.gif
trans.gif
trans.gif
trans.gif
trans.gif
trans.gif
    trans.gif
ευ ζην   υγεια

ΑΘΡΑ ΓΙΑ
ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΑΣ

ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ
ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ
Τα 12 λάθη στη δίαιτα
  

 
προιοντα ποιοτητας

Δίαιτα Αδυνάτισμα - Τα 12 λάθη που κάνουμε στη δίαιτα

λάθη στη δίαιτα και στο αδυνάτισμα, χάπια για αδυνάτισμα



Home > Άρθρα Υγείας

Ποιά είναι τα βασικά λάθη που κάνουμε στη δίαιτα



Τα 12 Λάθη που κάνουμε στη δίαιτα
Απλά λάθη που κάνουμε στη δίαιτα μας οδηγήσουν στο να παρεκκλίνουμε από το στόχο μας και να μην μπορούμε να χάσουμε κιλά. Αν βλέπετε τη ζυγαριά κολλημένη στα ίδια κιλά, τότε μάλλον έχετε κάνει μερικά από τα παρακάτω 12 λάθη.



1. Επιλέξατε κάποια στερητική δίαιτα
Αν έχετε αποφασίσει να χάσετε γρήγορα 5 κιλά, τότε το πιό πιθανό είναι να κάνετε στερητική δίαιτα. Ίσως τρώτε από ελάχιστα έως τίποτα, ή μόνο λαχανόσουπα ή γκρέιπφρουτ κάθε μέρα. Έτσι μειώνετε καθημερινά τις θερμίδες σε λιγότερες από 1.000 και βέβαια βλέπετε τα κιλά να φεύγουν. Όταν όμως λαμβάνετε τόσο λίγες θερμίδες, ο εγκέφαλος δίνει εντολή στον μεταβολισμό σας να επιβραδύνει και ο μεταβολισμός πλέον λειτουργεί με αυτό τον ρυθμό. Όταν φθάσετε στο επιθυμητό βάρος και σταματήσετε τη δίαιτα, ο οργανισμός σας συνεχίζει να καίει τις θερμίδες πιο αργά (όπως συνήθισε) και έτσι αρχίζετε να παίρνετε πάλι βάρος πιο γρήγορα από ποτέ.

2. Δεν τρώτε πρωινό
Πολλοί νομίζουν ότι μη τρώγοντας πρωινό είναι ένας τρόπος να περιορίσει κανείς τις προσλαμβανόμενες θερμίδες. Αυτό όμως έχει σαν αποτέλεσμα να δημιουργεί ακόρεστη πείνα για το υπόλοιπο της ημέρας. Αυτό με τη σειρά του μπορεί να οδηγήσει σε κατανάλωση κάποιου σνακ στο χώρο της δουλειάς και σε μεγαλύτερη μερίδα φαγητού για μεσημεριανό, προσφέροντας υπερβολικές θερμίδες στον οργανισμό. Ένα σωστό πρωινό (πλούσιο σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνες) μπορεί να μειώσει την όρεξη για φαγητό καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας. Σχετικές έρευνες έχουν δείξει πως οι άνθρωποι που τρώνε πρωινό καθημερινά, έχουν περισσότερες πιθανότητες να διατηρηθούν σε φυσιολογικό βάρος.

3. Τσιμπάτε πολύ περισσότερα σνακς...
Ίσως ενώ μετράτε προσεκτικά τις θερμίδες σε κάθε γεύμα, ενδιάμεσα "τσιμπάτε" διάφορα σνακς. Παίρνετε παραπάνω μπισκοτάκια στο γραφείο σας, σας κερνάει ένα κουλουράκι ο συνάδελφος, ίσως και κάποιο γλυκάκι... Όλα αυτά τα "μικρά τσιμπήματα" μπορούν να σαμποτάρουν την κατά τα άλλα καλά σχεδιασμένη δίαιτά σας. Θα πρέπει να πάρετε στα σοβαρά το θέμα του υπολογισμού των θερμίδων, διαβάζοντας για την κάθε μπουκιά τον θερμιδομετρητή, ώστε να μπορείτε να λέτε όχι στα επιπλέον σνακς.

4. Δεν τρώτε καθόλου σνακς...
Είπαμε πιό πάνω ότι το να τρώτε παραπανίσια σνακς μπορεί να προσθέσει κιλά στο σώμα σας, αλλά το να καταναλώνετε σνακ με μέτρο μπορεί να έχει ευεργετικά αποτελέσματα. Οι άνθρωποι που καταναλώνουν αρκετά μικρά γεύματα και σνακ κάθε ημέρα έχουν περισσότερες πιθανότητες να ελέγχουν την πείνα τους και έτσι να χάνουν βάρος. Τα σνακ βοηθούν στην αύξηση του μεταβολισμού σας, ειδικά όσα από αυτά είναι πλούσια σε πρωτεΐνες. Οι ξηροί καρποί είναι μία καλή επιλογή, υψηλή σε πρωτεΐνες και έρευνες έχουν αποδείξει ότι οι άνθρωποι που καταναλώνουν ξηρούς καρπούς (σε λογικές ποσότητες πάντα) έχουν την τάση να είναι πιο αδύνατοι από αυτούς που δεν τρώνε ξηρούς καρπούς.

5. Υπερκαταναλώνετε προϊόντα με χαμηλά λιπαρά
Τα προϊόντα με χαμηλά λιπαρά σίγουρα παίζουν σημαντικό ρόλο στη δίαιτά σας. Μόνο που υπάρχει μία διαφορά. Τα χαμηλά λιπαρά δεν είναι το ίδιο με τις χαμηλές θερμίδες και δεν θα πρέπει να ξεχνιέστε και να τρώτε για δεύτερη και τρίτη φορά. Αν π.χ. φάτε ένα μεγάλο κομμάτι γλυκό με λίγα λιπαρά, μπορεί να προσλαμβάνετε πολύ περισσότερες θερμίδες από ότι αν τρώγατε ένα μικρότερο κομμάτι κανονικού γλυκού. Ο καλύτερος τρόπος για να ξέρετε πόσο λίπος, ζάχαρη και θερμίδες προσλαμβάνετε, είναι να ελέγχετε την ετικέτα του κάθε προϊόντος ή να συμβουλεύεστε τον θερμιδομετρητή.

6. Πίνετε ποτά με πολλές θερμίδες
Όταν μετράμε θερμίδες, πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη και αυτές που περιέχονται στο ποτό μας. Ορισμένοι καφέδες (ειδικά αν τον πίνετε γλυκό) και αλκοολούχα ποτά έχουν περισσότερες από 500 θερμίδες. Επίσης οι χυμοί και τα αναψυκτικά έχουν πολλές θερμίδες. Το χειρότερο είναι ότι οι θερμίδες αυτές που βρίσκονται στα υγρά δεν περιορίζουν την πείνα. Το μόνο που κάνουν είναι να μας προσθέτουν κιλά.

7. Πίνετε ελάχιστο νερό
Το να μην πίνετε νερό είναι ένα από τα πιο εύκολα λάθη στη δίαιτα. Το νερό είναι απόλυτα αναγκαίο για την καύση των θερμίδων. Αν αφήσετε τον εαυτό σας να αφυδατωθεί, τότε ο μεταβολισμός σας υπολειτουργεί και αυτό σημαίνει αργότερους ρυθμούς στην απώλεια βάρους. Σχετικές έρευνες αποδεικνύουν ότι οι ενήλικες που πίνουν 4 ή περισσότερα λίτρα νερό την ημέρα καίνε περισσότερες θερμίδες σε σχέση με αυτούς που πίνουν λιγότερο νερό. Προσπαθήστε λοιπόν να προσθέσετε ένα ποτήρι νερό σε κάθε γεύμα ή σνακ.

8. Δεν τρώτε γαλακτοκομικά
Το γάλα, το τυρί και το παγωτό αποτελούν απαγορευμένες τροφές για πολλούς ανθρώπους που βρίσκονται σε δίαιτα, αλλά το να μην τρώτε γαλακτοκομικά λειτουργεί εντελώς "αντιπαραγωγικά" για τη δίαιτά σας. Σχετικές έρευνες έχουν αποδείξει ότι το σώμα καίει περισσότερο λίπος όταν λαμβάνει αρκετό ασβέστιο, ενώ αντίθετα παράγει περισσότερο λίπος όταν του λείπει το ασβέστιο. Τα συμπληρώματα ασβεστίου δεν φαίνεται να βοηθούν στη περίπτωση της δίαιτας, ίσως γιατί τα γαλακτοκομικά έχουν κάποια άλλα συστατικά (εκτός από ασβέστιο) που δρουν επίσης. Οι περισσότεροι διαιτολόγοι συνιστούν να συνεχίσετε να τρώτε γαλακτοκομικά με χαμηλά ή καθόλου λιπαρά.

9. Παρασύρεστε από παρέες
Οι βόλτες με παρέες που καταλήγουν σε φαγητό μετά από μια κουραστική μέρα είναι μέσα στην καθημερινότητά μας και θα ήταν άκακες αν παραγγέλνατε μια σαλάτα ή κάποιο άλλο υγιεινό πιάτο. Συνήθως όμως καταλήγετε σε κάποιο "fast food" ή ακόμα και σε κάποιο ζαχαροπλαστείο, όπου δεν θα μπορέσετε να αντισταθείτε σε ένα μιλκσέικ ή κάποια άλλη λιχουδιά... Σύμφωνα με μακρόχρονη έρευνα, οι άνθρωποι που τρώνε σε "fast food" περισσότερες από 2 φορές την εβδομάδα αύξησαν το βάρος τους κατά 4,5 κιλά σε σχέση με κάποιους άλους που έτρωγαν σε αυτά λιγότερο από μια φορά την εβδομάδα.

10. Ανεβαίνετε κάθε μέρα στη ζυγαριά
Το να ζυγίζεστε καθημερινά είναι "λάθος συνταγή" που προκαλεί σύγχυση και δεν σας δίνει σωστές πληροφορίες. Αλλάξτε και προσπαθείστε να ζυγίζεστε μία φορά την εβδομάδα. Αν ο στόχος σας είναι να χάσετε ένα ή δύο κιλά την εβδομάδα, θα ικανοποιηθείτε πολύ να δείτε ότι τα χάσατε μαζεμένα, όταν ανεβείτε στη ζυγαριά. Το αποτέλεσμα θα σας δώσει μεγαλύτερη επιβράβευση από τις διακυμάνσεις που βλέπετε στη ζυγαριά και σας μπερδεύουν όταν ζυγίζεστε κάθε μέρα.

11. Βάζετε μη ρεαλιστικούς στόχους
Το να βάλετε στόχο ότι θα χάσετε 8 κιλά την πρώτη εβδομάδα, πιθανόν σας προετοιμάζει για αποτυχία. Αν αισθάνεστε ότι δεν θα τα καταφέρετε μπορεί να μην αρχίσετε καν τη δίαιτα. Αν κάνετε μία σωστή δίαιτα και χάνετε 1,5 - 2,5 κιλά την εβδομάδα, αντί να το γιορτάσετε, μπορεί να αισθανθείτε αποθαρρυμένοι που δεν πετύχατε τον στόχο σας. Η επιτυχία μίας δίαιτας εξαρτάται σημαντικά από το πόσο ρεαλιστικός είναι ο στόχος που θα βάλετε. Τα περιττά κιλά χάνονται αργά και προοδευτικά. Αν δεν είστε σίγουροι ποιός πρέπει να είναι ο στόχος σας, μιλήστε με κάποιον διαιτολόγο.

12. Αποφεύγετε την άσκηση
Αν δεν ασκείστε, ρίχνετε όλο το βάρος της προσπάθειας στη δίαιτα. Αν γίνετε πιο δραστήριοι, θα μπορείτε να τρώτε περισσότερη ποσότητα από τα φαγητά που σας αρέσουν και παρόλα αυτά να χάνετε και βάρος. Το θέμα είναι να βρείτε μια άσκηση που να σας αρέσει. Αν ο διάδρομος σας φαίνεται κουραστικός, δοκιμάστε το γρήγορο περπάτημα, το κολύμπι, το μπαλέτο, το ποδήλατο ή το πιγκ πογκ, με τα οποία καίτε περισσότερες θερμίδες από ότι με το αργό περπάτημα. Δοκιμάστε διάφορες δραστηριότητες μέχρι να επιλέξετε αυτήν που σας αρέσει και με την οποία θα ασχολείστε πιό ευχάριστα τις περισσότερες ημέρες.





Χάστε βάρος γρήγορα και με ασφάλεια!

Χάπια Αδυνατίσματος Phen375
Γρήγορο αδυνάτισμα με ασφάλεια, χωρίς παρενέργειες
Phen375 Τα χάπια αδυνατίσματος που κάνουν θαύματα!
Καινούργιο εξελιγμένο Αμερικανικό προϊόν με μοναδικά αποτελέσματα, εγκεκριμένο από την Food and Drug Administration (FDA) Αμερικής. Τα χάπια με τα άμεσα αποτελέσματα, που έδωσαν ελπίδα σε όσους θέλουν να αδυνατίσουν χωρίς να βλάψουν την υγεία τους. Επιστημονικός τρόπος για αδυνάτισμα.
Τα συστατικά του επεμβαίνουν θετικά στον οργανισμό σας προκαλώντας καταστολή της όρεξης, αύξηση της ταχύτητας του μεταβολισμού, αύξηση του μυικού ιστού και ενίσχυση της απελευθέρωσης του αποθηκευμένου σωματικού λίπους. Πετυχαίνετε απώλεια βάρους από 1,5 έως 2,5 κιλά την εβδομάδα!
Μάθετε περισσότερα για τα χαπια αδυνατισματος Phen375
           Γρήγορα ορατά αποτελέσματα!

πριν και μετα


 
| Προϊόντα | Χάπια Αδυνατίσματος | Θεραπεία Ακμής | Λεύκανση Δοντιών | Λίφτινγκ Ματιών | Αδυνάτισμα | Δίαιτα | Υγεία - Ευεξία |
| Γυμναστική | Αρθρα | Μαρτυρίες Πελατών | Ερωτήσεις | Online Παραγγελία | Αποποίηση ευθύνης |
 
© 2012, Αδυνάτισμα Δίαιτα